Sofia var namnet

"livet deluxe"

graduation

Publicerad 2013-05-30 23:47:40 i Skitsnack,

så, sju öppningar avklarade. check. möten om framtiden avklarade. check. stämplat ut med gott samvete och tackar för mig. check. 
fyfan vad jag ska sova ut imorgon!
haft en riktig mördarvecka. slitit som ett djur med allt känns det som, mina boobs har svällt upp till ballonger och ögonen faller ihop bara jag sitter ned. men då finns det att göra, tackar för det. men nu får det vara nog med stress. en vecka kvar till jag hoppar in på nytt schema med nya uppgifter - äntligen motivation! (så länge det varar).
 
imorgon tar min älskade finaste lillasyster studenten. fan, det hade jag aldrig kunnat drömma om när jag själv stod där på trappan och såg henne hålla i min skylt! (kanske var linnea, men iaf!) jag är så oerhört stolt att hon klarat det här, jobb varje helg, pojkvän, nybliven arton åring, skilda föräldrar och en sjuhelvetes resväg (den var man ju med om!) och hon går ut med jätte fina betyg! motivation! det här ska firas, har verkligen längtat! och grattis på din födelsedag gumman!
 
vissa människor orkar och mödan för besväret kommer så småningom! 
nya mottot, målet: motivation.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela