Sofia var namnet

"livet deluxe"

la la

Publicerad 2013-05-08 11:11:00 i Skitsnack,

upp klockan sex med solen i ögonen, karln ligger på sidan bredvid och sover hårt. lite smått varm och svettig i håret - harmoni. söt så in i helvete. flytta närmare och pussa på han. världens bästa sätt att vakna på.
 
hänger på rosella efter en schysst frukostbuffé och karln har inhandlat 'massa' skumpa och två plattor öl. min vinbox jag fick av mamma att konsumera ligger nere i bilen. på g till åland för att chilla galet. och mysa massor såklart - ända till söndag. drömmer mig bort.

fan det här med det goda livet, dricka rosé vid sjön i solen på våfflan, mousserande vin på blå, god öl på bryggan vid grönan och dricka god champange innan party - kickass, man får ju aldrig nog.
alkohol ska konsumeras rätt och fan, ja, kosta vad det vill (typ) för det är fan värt det goda.
och tack fan för att min karl är kickass på att laga mat.
jag har blivit så jävla bortskämd!

jag älskar dig! la la
och jävla orre, du är inte så pjåkig du heller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela