Sofia var namnet

"livet deluxe"

sun is shining

Publicerad 2013-05-19 20:39:00 i Skitsnack,

jag vet att jag kan vara en riktig jävla bitterfitta ibland, men även om jag är sur och gring så är jag glad, jätte glad och jag hade en jätte jätte bra dag igår och hoppas alla inblandade tycker detsamma!
 
champangefrukost med älskling, en moët och en laurent perrier med jordgubbar, cibattamacka och kexs med philla till. JÄTTE mysig morgon, jätte romanstiskt. fniss. så himla tacksam för allt det jag har - allt det som gör mig oerhört lycklig.
 
en bra start på dagen följt av hockey och pubrunda i storstaden. värt.

 
 
 
puss på er som ställde upp och gav oss en minnesvärd lördag!
nu - hockeyfinal. heja Sverige!
 
och till min älskade pappa, jag tänker på dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela