Sofia var namnet

"livet deluxe"

tacka mig en gång, skit i mig en gång

Publicerad 2013-05-29 16:54:11 i Skitsnack,

jag blir besviken, ledsen och arg på människor som inte ger uppskattning till rätt personer. som inte ser hur mycket man gör och försöker för att den ska få det bra och göra livet lite lättare för den. det gör mig förbannad att man inte ens kan få ett tack. inte ens ett svar på ett hjärta eller på en fras "du är bäst". 
personer som utnyttjar en till hundra procent, vet om det och skiter i. tar för givet.
 
det gör mig tårögd att du verkligen är någon jag tycker om, men som jag inte får ett skit tillbaka av.
du liknar en bästa vän, en syster i mitt hjärta som lämnade mig en gång, gick bakom ryggen på mig och sket totalt i mig och mina känslor. du är precis som henne. 
en jävla skitstövel till kompis.
 

ändå fortsätter jag hjälpa dig och finnas för dig.
varför?
för det är den jag är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela