Sofia var namnet

"livet deluxe"

vardagslivet

Publicerad 2013-05-21 18:16:42 i Skitsnack,

händer inte mycket inte.
lyssnar på min spellista "chill" på spotify och bara myser.
lagat en god middag till mig (och hjärtat som är på jobbet och får äta sen). har haft sällskap hela förra veckan och förmodligen veckan ut. fett mysigt, värmer i hjärtat att ha honom här jämt. men jag måste säga att man uppskattar den lilla tid man har för sig själv, och den behöver man verkligen. tror nog han kommer få en jag-behöver-vara-ensam-en-stund snart, fniss. 

vad som är viktigt är att uppskatta varandra hela tiden. att aldrig ta för givet och att hela tiden våga öppna käften, säga vad man tycker och tänker. annars rasar det. åh vad jag trivs med mitt liv. behöver bara få igång plugget och byte av jobb - plugget är ju på g men den andra delen, lättare sagt än gjort! 
 
nu är det ju åtminstonde sommar så man får lite motivation.
 
vem hade jag varit om jag inte träffat dig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela