Sofia var namnet

"livet deluxe"

vem skulle jag vara?

Publicerad 2013-05-06 20:06:00 i Skitsnack,

så, nu har jag en verkligen ensam stund för mig själv. jätte skönt. fast nej, jag saknar honom här.. han behöver inte sitta här bredvid mig nära och gosa mig i nacken tjugofyrasju, men hans närhet.. bara han är här gör mig så himla trygg. men det är ju såhär det fungerar! får ju trots allt spendera resten av veckan med honom imorgon - trängas i en åttio säng is the shit. tur att man är så liten att man får plats i hans famn. bara vänja sig vid sked ryggen! 
 
linnea henrikssons låt med lyckligare nu spelas i högtalarna. "det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri, jag har sagt du borde lämna den här mannen nu ikväll. du har slitit mig itu och det fanns ingen, bara du".
jag tänker tillbaka fastän jag inte borde. ond nostalgi i tankarna. fan vad jag är så jävla lycklig att jag träffat mannen jag delar mitt liv med nu. lyckligare än såhär har jag nog aldrig varit. förvisso har det varit många diskussioner, tårar och djävulskap de senaste tre månaderna och det har inte varit lätt och det är nu man inser hur jävla värt det varit. distansförhållanden är inte lätt men fan vad det stärker kärleken. 
jag är så jävla glad för att jag fick gå igenom en jävla svår tid för att sedan hamna här. droger, alkohol, tårar, paranoia och manipulation - så jävla över. genom det har jag träffat en man som gjort oss till ett himmelrike, som gör allt för mig och ger mig allt det jag någonsin velat ha. tack.
 

nu börjar jag komma tillbaka till det här livet, det här livet jag vill leva, det här livet jag trivs med. jag började maj med världens hemskaste bakfylla som jag knappt orkade överleva och jag har fortsatt maj med mindre alkohol och funnit nya instressen. jag och mamma kommer fortsätta skjuta och förmodligen inte ta någon jägarexamen men lära oss hantera vapen. jag ska konsumera mindre alkohol när jag dricker för att få bort dom hemska demonerna i mitt huvud som får mig att slänga ur mig fel saker och börja gråta på en sekund. jag ska börja fiska, "fått" världens finaste spö, shimano samt en flytoverall av högsta kvalite. 
jag ska glädjas åt det jag faktiskt har, stå för det jag sagt och inte ställa för stora krav på mig, min kärlek eller min omgivning. 
 
när man gråter på fyllan är man olycklig inombords sa jag en gång. jag kan inte riktigt säga att olycklig är det rätta ordet, men något fel är det och då är det dags att samla tankarna! förlåt, nu får det vara nog.
 
jag älskar dig min fina man. 
jag älskar ni, min familj.
& jag älskar er mina finaste vänner.
försöker vara så god vän jag kan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela