Sofia var namnet

"livet deluxe"

BREAKIN' NEWS!

Publicerad 2013-09-12 13:03:31 i Skitsnack,

storslaget! - min bilnyckel är funnen!
nu återstår det att se om bilen tar den, annars blir det bilverkstaden i alla fall, och då är ju allt definitivt mitt egna fel (eller tankmätaren om man vill skylla ifrån sig på något). håll tummarna för mig världen!

Gud förbarmade i alla fall den som "slarvat" bort min nyckel. tack!
 
ja, en timmes lunch på jobbet är snart slut och jag var otroligt flitig idag som hann med fem tal på en halv timme! varav tre jag inte riktigt förstår men det gick ändå!
som svar på tal, matten går OK.
tack vare min klasskompis hoppas jag på ett G på provet i alla fall (eller hur betygen idag ser ut...)
 
lyckan återvände.
till stor del i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela