Sofia var namnet

"livet deluxe"

karma is coming to get me

Publicerad 2013-09-10 13:20:00 i Skitsnack,

sopatorsk kommer att kosta mig runt tre tusenlappar, om inte mer. nyckeljävel.
jag ska ha jävla.. "tur" att jag kunde överge donken och få en saftig slutlön.
tråkigt att semesterpengarna ska gå till att laga bilen bara.....
jag som trodde jag skulle få åka till USA i vinter och se på nhl.
fool me.
 
som rubriken säger - så sant som det är skrivet.
men då är bara frågan vad jag har gjort någon för ont för att förtjäna det här?
 
vad jag önskar att lilla blå fortfarande fanns,
men tack för jag får ha min far i livet som jag inte skulle klara mig utan.
 
Gud förbarma den som bad att det skulle bli såhär för mig. oschysst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela