Sofia var namnet

"livet deluxe"

måndag morgon, höstmorgon!

Publicerad 2013-09-23 10:33:11 i Skitsnack,

nu känns det verkligen att det är höst! jätte tråkigt med kyla, men ändå riktigt mysigt. de fina färgenas och ljusens årstid.. å jag önskar verkligen jag kunde åka till min faster i oktober, jag önskar verkligen..
 

AW på jobbet i fredags, öl & tilltugg. blev väl förvisso en eller två öl för mycket, men så blir det ibland! riktigt kul och trevligt var det i alla fall, vilket jag tycker är huvudsaken. sen att jag slutade gråtandes på sovrumsgolvet för att jag brände mig på maten hjärtat hade lagat i väntan på mig och att jag gav upp gråtandet och somnade i sängen istället, som ett litet barn, ja det är ju en annan femma. lite måttlig ångest sådär på lördagmorgonen, men bra mådde man ju i alla fall! kompenserade lördagkvällen med film och mys istället. 
 
att du står ut med mig förundras mig varje dag, som den bitterfitta jag var på senaste tiden.. det är mycket nu. jag längtar till decembers slut, då matten är över och förhoppningsvis ett godkänt på papper och jag får av-allt-jag-önskar-i-världen-just-nu vidareanställning. 
 
helgen har varit lugn hur som, inga stora bravader! full rulle hemma, städning, ommöblering och inköp på ikea. måtte måtte vår inomhusantenn fungera! annars hatar jag sigtunahem even more.
jätte bra blir det och det är så skönt att få ordning hemma (då är det ordning i själen)! dock fick vi ju inte in en soffa till som planerat, men den kan ju vara bra att ha senare i livet. förlåt tessi. 
 
nej, nu fortsätter vi hard work!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela