Sofia var namnet

"livet deluxe"

märkbart bra humör

Publicerad 2013-09-02 21:59:00 i Skitsnack,

jaha, september. andra september. start på nytt jobb!
vilket känns jätte jätte konstigt och jätte jätte bra. på något lustigt sätt känns det som när jag började jobba på cosmo, måste vara kontorskänslan. and I love it! denna gång har jag ju såklart mycket, mycket mer omfattande arbetsuppgifter. imorgon är det dags att möta kunderna via telefon. men det klarar ju jag, servicefia, galant. 
trivs redan och jag älskar mitt jobb redan.
en riktigt vändning i livet som jag verkligen behövde. 
 
och så gick ju matten fantastiskt bra idag, till och med skaffat mig en pluggkompis! ftw.
prov om två veckor. nu kör vi.
 
vad bra det går nu?
 
bjuder på en jätte fin söt liten kusin. lilla Milia som jag och Ingela hälsade på igår. puss.
 
och imorgon åker min älskade Ingela hem igen.. å vad jag önskar jag kunde följa med.. hej då är aldrig föralltid! snart ses vi igen. hjärta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela