Sofia var namnet

"livet deluxe"

saknar Veronica Maggio

Publicerad 2013-09-20 08:48:22 i Skitsnack,

sitter med ett glas yoghurt och en kopp te, frukost på jobbet med p3, morgonpasset. mysfaktor: hög. aldrig trodde väl jag att det kunde kännas avkopplande och mysigt en grå morgon på jobbet. nog för att jag älskar att jobba o team och med människor, men nu är det bara jag, i min egna hörna. så skönt. 
 
kallt ute nu, känns att hösten är här. 
igår skulle det blivit en solnedgångskväll på gröna lund tillsammans med Johnossi. 
dock uppskattar jag inte regn, speciellt inte en kall höstkväll. 
ångrar lite att jag bangade i sista sekund, men ni finns i mitt hjärta och inget kommer ju faktiskt att slå er spelning på Bråvalla i somras. varm sommarkväll, lätt rund om fötterna, känslan och ni på scen. trots att man går mot en lite mer äldre "mognare" ålder (?) så finns ju trots allt den trogna festivalmänniskan kvar i mig. 
sommar, sommar.. drömmer mig tillbaka..
 
 
min nya verklighet. Hantverksdata. sambo. crazy catlady. vuxenliv.
loveit. loveyou.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela